قوانین و مقررات سایت

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت فنر ورزشی را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند ۱

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره ۳
عضویت در سایت فنر ورزشی رایگان می باشد.

بند ۲

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

قسمت اولبازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت و انتخاب کالا

قسمت دوم: از طریق سبد خرید پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

قسمت سومارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط مدیر سایت

قسمت چهارم: ارسال کالا توسط مدیر سایت با پیک یا پست یا در اختیار قرار دادن لینک دانلود

تبصره ۱
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، مدیر سایت حق دارد سفارش را باطل کند.

بند ۳

حق امتیاز کلیه ففو برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و ففو دارای مجوز ثبت اختراع است و هرگونه کپی‌برداری از آن غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

بند ۴

سایت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
– مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالا
– تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
– مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

بند ۵

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیر سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

بند ۶

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (دیدگاه ) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

زمان کار  فروشگاه و ارسال کالا:

– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

این سایـت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– ارسال کالا حداکثر تا ۴ روز کاری بعد از ثبت سفارش انجام خواهد شد.

– ساعت کاری برای پاسخگویی تلفنی  8 صبح تا 17 عصر می باشد

مشــکل در ثبت ســفارش در ســایت :

– چنانچه به هر دلیلی نظیر گیر کردن صفحه سایت و یا نیامدن قسمت وارد کردن اطلاعات و یا حتی عدم آگاهی از نحوه ثبت اینترنتی قادر به انجام آنلاین و اینترنتی سفارش خود نبودید کافی است از فرم تماس با ما در بالای صفحه تماس با ما  برای ما ارسال نمایید

نام خانوادگی – آدرس دقیق – کد پستی – شماره تماس ثابت (اختیاری) – اقلام سفارشی شما


پیــگیری ســفارشات تکــمیل شــده :

تهـران سفارشات تهران در بازه زمانی ۴ روز کاری حتما به دستتان خواهد رسید و نیازی به تماس دوباره شما نیست . چنانچه در بین ساعات اعلام شده محصول به دستتان نرسید با شماره های ما تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود

شـهرسـتان : تنها در صورتی که بیش از ۷ روز کاری از پرداخت وجه و تکمیل سفارش شما گذشته و هنوز سفارش خود را دریافت نکرده اید کافی است از فرم تماس با ما اطلاعاتی نظیر نام خانوادگی نام اقلام سفارش داده شده مبلغ و تاریخ واریزی و یا شماره پیگیری پرداخت آنلاین خود را اعلام نمایدد تا در اولین فرصت پاسخ شما را ارسال نماییم . خواهشمندیم تا جای ممکن از گرفتن تماس تلفنی جهت پیگیری اجتناب کنید

همچنین می توانید از ایمیل زیر برای رهگیری سفارشات تهران و  شهرستان استفاده نمایید؛

خسارت در هنگام حمل و نقل:

این سایت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و این سایت  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش این سایت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش این سایت ارسال گردد.